3 lis 2012

Wygrana w rozdaniu!

Witam!
  Chciałabym się Wam pochwalić czymś co mnie zaskoczyło, bardzo pozytywnie zaskoczyło :) W "małym rozdaniu z okazji wielkiej akcji"  na blogu  http://ratuj-wlosy.blogspot.com u Nell (którą serdecznie pozdrawiam!) jako jedna z 5 osób wygrałam zestaw do pielęgnacji włosów:



     Wystarczyło opowiedzieć co nas motywuje do zapuszczania włosów:) Strasznie się cieszę, mam nadzieje, że  po użyciu będę się cieszyć jeszcze bardziej. Jeżeli ciekawią Was odpowiedzi moja i  innych dziewczyn zapraszam tu : KLIK

    A Wy? Co Was motywuje do zapuszczania włosów? Bierzecie udział w rozdaniach?  Muszę Wam powiedzieć, że przygotowuje się rozdanie i u mnie, a nastąpi gdy (jeżeli) liczba obserwatorów wzrośnie do 50 osób :D  Miłego wieczoru!


Pozdrawiam Cytryna


8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zapuszczaj, pielęgnuj, recenzuj, polecaj :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zmotywowała trauma do fryzjerów ♥
    I takim to sposobem mam włosy do pasa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. We wcześniejszych postach gdzieś są wyprostowane :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapuszczam włosów, ale Tobie życzę wytrwałości i pięknych włosów jak Arielka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :) No i mam nadzieję, że jakaś mała relacja z używania kosmetyków się znajdzie do przeczytania?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :D Nie są to produkty pełnowymiarowe, więc szybko zobaczę czy to TO :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każdy wpis jest dla mnie ważny, zawsze staram się odpisać i odwiedzać Wasze blogi :)