26 lis 2012

Kto wygrywa w konkursach Rossmann?

Hej dziewczyny,
  jak w temacie, często się zastanawiałam kto wygrywa w konkursach na stronie internetowej Rossmanna. Nie raz widziałam powtarzające się nazwiska z tej samej miejscowości na liście laureatów. I wiecie co? Okazuje się, że nie trzeba być oszustem z milionem kont, żeby wygrać- mi się udało :D Nagrody może tyłka nie urywają ale za darmo wszystko cieszy ;) 
 Wiadomość o wygranej w konkursie  "Uwolnij skórę od zanieczyszczeń z markami ALTERRA, RIVAL DE LOOP, SYNERGEN oraz LILIBE!"  dostałam już jakiś czas temu, ale że rzadko zaglądam na pocztę to dowiedziałam się o wygranej w weekend a  przesyłkę w drogerii odebrałam dziś:) Jesteście ciekawe co znajdowało się w środku?
W zestawie wygranym przeze mnie znajdowały się:

RIVAL DE LOOP, Płyn do demakijażu oczu; 
LILIBE, Płatki do peelingu; 
RIVAL DE LOOP, Pianka oczyszczająca; 
LILIBE, Płatki kosmetyczne z aloesem

Jestem strasznie ciekawa działania płatków do peelingu i pianki oczyszczającej:) 

A Wy? Wygrywałyście już jakieś internetowe konkursy

Podoba Wam się nowy szablon bloga? Przy okazji przypominam o rozdaniu :)

   Pozdrawiam Cytryna!

21 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Ja jeszcze nic nie wygrałam ;) No, płytę w Kinder Bueno jakieś 10 lat temu, ale to się nie liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Swojego czasu w filipince wygrałam też zestaw książek do nauki szybkiej nauki, potem to czasopismo wycofali o.O

      Usuń
  2. Gratuluję Ci! :D
    Każda nagroda cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw idealny na podróże, podobny towarzyszył mi w Mediolanie. Tonik dobrze nawilża, pianka lekko wysusza. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się udało chyba 2 albo 3 razy, ale też zauważyłam wiecznie te same osoby i to w jednym konkursie...także gratuluję, bo to nie lada wyczyn :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) Ja już od roku regularnie biorę udział w konkursach i nici z tego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! Przypływ kosmetyków zawsze cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nic nie wygrałam w konkursach Rossmann :( Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka razy udało mi się wygrać w konkursach Rossmanna:) Niby nic a cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jeszcze nic się nie udało tam wygrać;/ Ale widzę, że warto próbować gratulacje!;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, ja nigdy nic nie wygrałam w konkursach internetowych, gazetach itp. Nawet największa moja wygrana w totka wyniosła 10 zł o ile dobrze pamietam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja sie zastanawialam nie raz, czy te konkursy z Rossmanna to jakis zart czy co, bo bralam udzial praktycznie w kazdy przez pol roku i nic nie wygralam :( widac, ze mam pecha :( gratuluje ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje Cytrynko :)
    Ja kiedyś też na Rossnecie wygrywałam fajne rzeczy, choć rzeczywiście drażni mnie to, że sa tyle osób " takich samych ' w liście laureatów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygrywałam w Douglasie ;)
    miłe z pożytycznym ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo pianki tez jestem ciekawa :)
    a płynu używam i bardzo go lubię ;p
    pisałam notkę o nim ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje :) ja kiedyś "zażarcie grałam" i dużo rzeczy wygrałam, natomiast w Rossmanie nigdy ale to nigdy NIC.... a moja kuzynka ostatnio tam rower wygrała:/

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja też . Pomożesz moja kolezanka uwaza sie za lepsza blogerke bo ma obserwatorów wiecej. Założyłyśmy się, że zdobęde 100 Obserwatorów w ciągu tygodnia prosze pomoz a ja sie tym samym odwdziecze...

    franki13.blogspot.com plis odpisz mi na tym blogu czy pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, to niektórymsię udaje
    Ja niedawno dostałam maila że wygrałam wśród zgłoszeń na testowanie kosmetyków, ale o tym za niedługo u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ale i tak uważam że wybór laureatów jest troszkę podejrzany:(

    OdpowiedzUsuń
  19. mi niestety nie:/ ale próbuje :p zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi udało się wygrać 3 razy :) raz blender, raz zestaw kosmetyków bonda i raz zestaw produktów do zmywarki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każdy wpis jest dla mnie ważny, zawsze staram się odpisać i odwiedzać Wasze blogi :)