1 lis 2012

Haul zakupowy- kosmetyki Alverde , Balea!

  Witam!
     Czytając wszystkie blogowe ochy i achy pod adresem Alverde i Balea (marki kosmetyków dostępnych tylko  w drogerie markt)   nabawiłam się wielkiego apetytu na nie :) Dlatego pomimo, że dziś święto zadumy mam post o tym co mnie ucieszyło :) Mianowicie- zakupy zrobione dla mnie w DM w Niemczech :D  Zrobione przez znajomego - faceta- zdałam się całkowicie na jego gust i nie zawiódł mnie! Chociaż miał utrudnione zadanie, bo zamiast  Balea napisałam na liście życzeń Balneo :D Nie spodziewajcie się jednak kosmetyków do włosów, tym razem chciałam zadbać o ciało i twarz :)
DM - drogerie markt 
Nie mogłam się doczekać, żeby zobaczyć co reklamówki kryły w środku:) Na marginesie, to są produkowane w 90% z materiału z recyklingu, więc przyczyniłam się do ochrony środowiska ;)

 Przechodząc  do sedna, przedstawiam  moje nowe nabytki:


Od lewej:
  1. Balea, Bodycreme - Cocos Trockene Haut (mit Cocosöl) : Kokosowy krem do ciała- sucha skóra (z olejem kokosowym).
  2. Balea, Sanfte Reinigungs Milch : oczyszczające mleczko do makijażu.
  3. Alverde, Naturkosmetik, Waschgel-  żel myjący.
  4. Alverde, Naturkosmetik-  Peeling.
  5. Balea- Urea SOS - Maske - maseczka.
  6. Balea- Soft Creme - delikatny krem.
  7. Balea MED, Duschgel mit Allantoin - żel  pod prysznic z alantoiną, pH 5,5 neutralne dla skóry, przebadany klinicznie, polecany do skóry wrażliwej.
  8. Alverde Naturkosmetik, Pflege-Dusche, Olive Aloe Vera- żel pod prysznic z serii naturalnych kosmetyków, oliwkowo aloesowy, delikatne oczyszczanie.
  9. Alverde Naturkosmetik, Pflege-Dusche, Vanille Mandarine, Reinigt zart- kolejny żel pod prysznic z serii naturalnych kosmetyków, czyści delikatnie, zawiera wanilię i mandarynkę- na razie mogę o tym produkcie powiedzieć tylko jedno, mianowicie: pachnie nieziemsko! Jeszcze nie spotkałam kosmetyku o tak cudownie skomponowanym zapachu :)

Balea Urea SOS-Mask, Alverde Naturkosmetik Aqua Pelling Perle,
  Waschgel Meeresalge,  Balea Sanfte Reinigungs Milch, Soft Creme.

  • Balea, Urea SOS-Maske:  maseczka z mocznikiem,   zmniejsza uczucie napięcia, intensywnie nawilża,  wskazana dla bardzo suchej skóry
  • Alverde, Naturkosmetik, Aqua Peeling Perle- perłowy peeling odświeżający do skóry normalnej i mieszanej,
  • Alverde, Naturkosmetik, Aqua  Waschgel Meeresalge- żel z wodorostów, o działaniu odświeżającym i oczyszczającym, przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej.
  • Balea, Sanfte Reinigungs Milch,  oczyszczające mleczko do demakijażu z odżywczych pestek moreli, przeznaczony dla każdego rodzaju skóry.
  • Balea, Soft Creme- delikatny krem intensywnie nawilżający do twarzy i ciała


Znacie te kosmetyki, polecacie? Co mogłybyście mi zarekomendować na przyszłość?

 Pozdrawiam Cytryna

11 komentarzy:

  1. marzy mi się kilka kosmetyków z balea'i i alverde ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zakupy :) Ja nigdy nic nie miałam z tych firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi sie oczka zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cuda! :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. brawo dla faceta! :> mało który by podołał temu zadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam tych kosmetyków, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite zakupy Ci zrobił :) Super produkty wyglądają, bardzo ciekawe, ja jeszcze nie stosowałam, niestety...
    Miłego używania, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kogo Ty posłałaś po te zakupy? :) Ja mojego jak wysyłam po głupie podpaski, to zawsze przyniesie nie takie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny ...nic prostszego...ja mieszkam w niemczech i wlasnie dla takich ktore nie maja dostepu do tych kosmetykow postanowilam wystawiac na allegro. Nie zarabiam na tym wiele...a jak jade do Polski moge wysylac przez polska poczte....

    moze ktos bedzie chetny: http://allegro.pl/dm-alverde-zestaw-swiateczny-balsam-i-zel-le-i2836040998.html

    dopiero robie opisy kosmetykow...i nie wszystkie mam w domu, ale zawsze moge zdobyc wsyzstko co jest w drogerii DM, np balea, alverde, P2 itd...ide do drogerii, kupuje i wystawiam na allegro :D

    moze sie komus przyda...i mam nadzieje, ze sie nie gniewasz ze ten wpis tu zamieszczam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każdy wpis jest dla mnie ważny, zawsze staram się odpisać i odwiedzać Wasze blogi :)