16 maj 2013

Serduszka na paznokciach!

Cześć dziewczyny !               
                                       Mamy wiosnę, na dworze zielono a ciekawych pomysłów
                                                          na ozdobienie paznokci multum. 
                                   Ostatnio znalazłam DIY, jak stworzyć serduszka na naszej płytce 
                                                              (UWAGA! Banalnie proste!):

Wykorzystałam wolny czas, moją siostrę i voila!
Jesteście ciekawi jak mi poszło ? 
Następnym razem wypróbuję którąś z serduszkowych wariacji:    





Co jeszcze mam ochotę wypróbować  w najbliższym czasie
 i nie omieszkam się pochwalić?


PS. Raczkowanie z ombre na paznokciach, rok temu:


Tak, to nie Wasz monitor jest brudny, tylko na ostatnim zdjęciu za tło służył nieperfekcyjny parapet. A Wy? Eksperymentujecie z pazurkami? Macie na to czas i specjalne patenty?

Pozdrawiam serdecznie, Cytryna :)

17 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć :) ja chyba nie mam aż tyle cierpliwości na takie rzeczy :) może też i czasu, ale serduszka tą metodą nie wyglądają na skomplikowane, więc możliwe, że spróbuję
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zajmuje dosłownie chwilkę i z zasychaniem też super :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne i ciekae.. pewnie dużo pracy wymagają..

    Bardzo ciekawy blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł na paznokcie:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio próbowałam mani wodny.... porażka nie wychodziło mi , zrobiłam z 3 podejścia;) teraz mam ombre :) lubię wzorki i cuda na paznokciach, szkoda że nie mam talentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 podejścia? Musisz mieć ogromną cierpliwość :)

      Usuń
  5. faktycznie proste ;)
    ja jedyne co umiem z moimi zrobic to wyciac skorki i pomalowac jednym kolorem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wycinanie skórek to moja pięta Achillesowa :P

      Usuń
  6. Aż oczy mi się zaświeciły:) Cudowne zwory na paznokciach! Też kiedyś próbowałam metody wodnej ale jak dla mnie to za dużo bawienia się:P Czekam na efekty Twojej pracy :)
    Ja maluję paznokcie od święta, bo brzdękole na gitarze i musiałabym codzienne malować i zmywać paznokcie, tak w kółko, szału można dostać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś za coś :) Wolałabym umieć grać na gitarze niż hodować szpony, które i tak łamią się przy byle okazji ;)

      Usuń
  7. Jej te serduszka są przesłodkie! Sama chętnie spróbuję takie zrobić, choć nie mam ręki do zdobień paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Wkrótce odpiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. serduszka są idealne :D takie dziewczęce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serduszka :) Dużo czasu zajęło Ci ich zrobienie? Ja czasem staram się eksperymentować, ale nie zawsze kończy się to dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknę te serdusza. I chyba nie takie trudne.. wypróbuje:P
    Obserwuje:)
    http://emte90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każdy wpis jest dla mnie ważny, zawsze staram się odpisać i odwiedzać Wasze blogi :)